Първа помощ за отравяне с наркотици

съдържание


умения
оказване на първа помощ в различни ситуации са много
само багаж теоретични изчисления, но винаги е полезно да се сложи това
багаж малко повече - изведнъж дойде по-удобно. Нека поговорим за отравянето на наркотици, и че
Вие може да отнеме до пристигането на линейка, за да се улесни състоянието на пациента
или спаси живота си.


отравяне
наркотици

Първа помощ за отравяне с наркотици
Отравяне с лекарствени средства - състояние, често причинени от
умишлено, в опит за самоубийство, за, но различна от тази, има редица
ситуации, в които има предозиране случайно - погрешна цел
лекар, липса на контрол върху
прием на наркотици, промените фоновото състояние на здравето, на погрешното приемане
наркотици. За тези ситуации включват интоксикация лекарства
дигиталис в техния дълъг прием, някои антиаритмични средства,
грешки или пропуски в приемате лекарства, разрешени за възрастни хора дължимите
проблеми със зрението, паметта, деменция или свързани с възрастта прояви на нарушения zapominatelnyh
функции. Още чувствителни и непълнолетни деца са условни, които, бидейки
оставена без надзор, могат да получат достъп до красив и забавен "бонбони".
В допълнение, родителите могат да бъдат изчислени погрешно необходимата доза
лекарства, или може да са били злоупотреба с лекарството, но такива случаи
повечето са казуистичен.

Чрез категория
отравяне лекарство не включва, например, предозиране на инсулин, или
неконтролирано варфарин, което води до кървене, защото тук
представени няма общи токсични вредни свойства на наркотици и тяхното
незабавен ефект. Каква е първата помощ за отравяне с наркотици?


първи
помогне с отравяне с наркотици

Първият и
най-трудната стъпка е диагнозата на състоянието на интоксикация на наркотици.
Понякога този факт е очевиден - опаковката на лекарството в близост
жертви, присъствието в дома на силни средства, влошаване
след прилагане на лекарството, развитието на гадене и повръщане. Също така сред симптомите
може да се появи умора, слабост, психични промени, халюцинации,
neprobudimy сън, разширяване или свиване на зениците, отслабване на сърдечния
дейност или потискане на дишането, слюноотделяне, слух и зрение, може да
Имаше странна миризма от устата.

някои
медикаменти имат специфични антидоти, но това събитие не винаги е на разположение
дори и в болницата.

Първа помощ за отравяне с наркотици
дейности
Първа помощ за лекарства
отравяне до пристигането на линейка трябва да бъде:

  • Стомашна промивка (прекомерната употреба на алкохол и
    изкуствен повръщане), при условие, че пациентът е в съзнание. Ако се обадите
    повръщане продължава, е необходимо да се даде голямо количество сорбент материал -
    активен въглен, или аналози enterosgelya.
  • Не се препоръчва независим
    използването на допълнителни медикаменти. Изключение - подозрение
    алергична реакция, в този случай
    антихистамин може да се прилага.
  • В коя развита принудително повръщане
    които трябва да следвате на дихателните пътища, позициониране на главата
    жертва, така че повърнатото не е вцепенен на дихателните пътища.
  • С е необходим за загубата на съзнание
    превърне пациент върху плоска повърхност на едната си страна, обърнете главата си на една страна,
    да следи дишането и сърдечния ритъм. Ако не е възможно да се определи сърдечна
    намаляване или дихателните движения, е необходимо да се започне веднага
    реанимация - уста в уста или уста в нос, гърдите компресии
    сърце с честота на кликванията върху областта на долната част на гръдната кост около сто на минута.
    За да спрете реанимация е възможно само за няколко секунди, за да
    да се направи оценка на сърдечната функция независимо.

Оставете отговор